Spúšťame mediálnu kampaň na zcitlivovanie spoločnosti #VidímToPodstatné.
- Aktivity
- 20. 12. 2021
V koncepte kampane sa zameriavame na deti so zdravotným znevýhodnením, ktoré pri prvých pokusoch o zaradenie sa do normálneho bežného života zlyhávajú, čo je úplne prirodzené. Náš pohľad sa však vždy sústreďuje na tú podstatnejšiu časť, a to samotný fakt, že potrebujú dostať rovnakú šancu začleniť sa ako všetky deti. Či už v škole, v krúžkoch, alebo pri športe. Vnímajme ich schopnosti a potenciál, nie obmedzenia a nálepky. Rovnako chceme povzbudiť rodičov k „lámaniu bariér“ spoločnému odstraňovaniu bariér a hľadaniu riešení a cesty na začlenenie rodiča aj dieťaťa so zdravotným znevýhodnením do bežného života.
V kampani využívame viacero komunikačných kanálov – vytvorili sme videospot, rozhlasový spot, tlačové formáty a spolupracujeme s viacerými známymi slovenskými influencermi.
Ďakujeme všetkým partnerom, bez ktorých by táto kampaň nemohla vzniknúť : dotcom advertising, TV JOJ, RTVS, News&Media Holding, Orbis In, Boomerang Smartmedia, JCDecaux, EuroAWK, TASR, SME, rádio Jemné, Nadácia Pomoc Druhému a Ministerstvu kultúry SR.
Celú kampaň na sociálnych sieťach spája hashtag #VidimToPodstatne.